ÇÖZÜM HATTI’NA 1 HAFTADA 6496 ÇAĞRI GELDİ

Beylikdüzü Belediyesi, Koronavirüs Pandemisi nedeniyle artan çağrılara daha hızlı yanıt verebilmek için Çözüm Hattı ekibini genişletti. Son bir haftada 6 bin 496 çağrı alan çözüm hattı çalışanları, vatandaşların sorun, istek ve taleplerini belediyenin ilgili müdürlüklerine ve ilgili kamu kurumlarına ileterek en kısa sürede çözüme kavuşturmak için gayret gösteriyor.

ÇÖZÜM HATTI’NA 1 HAFTADA 6496 ÇAĞRI GELDİ

Koronavirüs Pandemisi sürecinde artan çağrı yoğunluğunu karşılamak için çalışan sayısını arttıran Beylikdüzü Belediyesi, Çözüm Hattıyla  vatandaşlardan gelen taleplere cevap vermeye ve vatandaşların sorunlarına çözüm bulmaya devam ediyor. Hafta içi ve hafta sonu 08.00-24.00 saatleri arasında vatandaşların çağrılarına yanıt veren çözüm hattına son bir haftada Covid19 ile ilgili 6 bin 421, belediyenin rutin hizmetleriyle ilgili olarak ise 75 olmak üzere toplam 6 bin 496 telefon geldi. Günlük alışveriş, sağlık, gıda ve erzak yardımı, 65 yaş ve üstü vatandaşların talepleri, psikolojik danışmanlık, bilgi edinme, denetleme, kütüphane hizmetleri, anlık ihbar ve bildirimler, sokakların yıkanması gibi konularda gelen talepleri inceleyen çözüm hattı çalışanları, belediye ile ilgili talepleri, ilgili müdürlüklere ileterek çözüme kavuştururken belediye dışı kurumların hizmet alanına giren konuları ise ilgili kurumlara yönlendirdi.

Aktürk: Özveriyle Çalışmaya Devam Edeceğiz

 Koronavirüs salgını sürecinde vatandaşlardan gelen taleplere, 444 09 39 numaralı çözüm hattı üzerinden cevap verildiğini belirten Beylikdüzü Belediyesi Çözüm Hattı Birim Sorumlusu Tülin Aktürk, “Ülke çapında olağanüstü günler yaşadığımız bu zor süreçte, biz de Beylikdüzü Belediyesi Çözüm Hattı çalışanları olarak vatandaşlarımızdan gelen aramaları titizlikle cevaplandırmaya ve sorunların çözümü için özveriyle çalışmaya devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

Zeynep Vural

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER