PERSONELE VATANDAŞ ODAKLI İLETİŞİM EĞİTİMİ

PERSONELE VATANDAŞ ODAKLI İLETİŞİM EĞİTİMİ
Beylikdüzü Belediyesi, personelinin kişisel gelişimi adına “Kurum Kültürü ve İletişim” konulu eğitim programına başladı. Grup çalışmaları gerçekleştirilerek uyumun gözlendiği eğitimlerde, takım bilinciyle hareket etme vurgulanıyor.

Beylikdüzü Belediyesi, vatandaşa daha iyi hizmet verebilmesi adına personele yönelik “Kurum Kültürü ve İletişim” konulu eğitim programına başladı. Takım çalışması, çalışanların ekip olarak kurum kültürü içindeki yeri, kurum kültürünün genişletilmesi ve yaşatılması için neler yapılması gerektiği konularının işlendiği eğitim programıyla, kurum kültürünü daha da sağlamlaştırmak ve takım olarak çalışmanın avantajlarını yakalamak hedefleniyor. Eğitim programı ile personel önce kendisini, daha sonra da çalışma arkadaşlarını tanıma fırsatını bulacak.

 Öncelik vatandaşın memnuniyeti

 Halkın beklentilerini en üst seviyede karşılamak ve vatandaş memnuniyeti sağlamak adına iyi bir çalışan olmak, işin doğru tanımını anlamak ve görevi iyi yapmak üzerine eğitime katılan personelin bu eğitimler içerisinde iletişim profili de çıkarılıyor. Vatandaş odaklı iletişim eğitiminde, ilişkileri yönlendirme adına kurum dahilinde gerçekleşecek diyaloglar hakkında da personel bilgilendiriliyor.

 Takım çalışması ve kişilerin birbirlerine kontrol mekanizması oluşturması açısından eğitim dahilinde yapılan boyama ve pankart çalışmaları için Eğitmen Mürvet Gülseven, “Takım dediğimiz ortak bir hedefe koşar. Buradaki hedef doğrultusunda takımlar hem birbirlerine destek veriyor hem de takım olmanın keyfini yaşıyor” mesajını verdi.

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.