Esencan Hastanesi’nden bir ilk; ‘Eğitim ve motivasyon kampı’

   Esencan Hastanesi’nden bir ilk; ‘Eğitim ve motivasyon kampı’
Merkezi Esenyurt’ta bulunan Özel Esencan Hastanesi yine farkını ortaya koydu. Bünyesinde çalışan tüm personelini için Eğitim ve motivasyon kampı düzenledi.

Eylül ayı içerisinde Assos Longevity Otel iş birliği yaptı. Eğitim ve Motivasyon Kampında ise Hasta odaklı iletişim, hasta ve çalışan memnuniyeti, stresle başa çıkma yöntemleri konusunda uygulamalı eğitimleri aldılar. Gruplar halinde düzenlenen kampta tüm çalışanlar, yoğun iş temposundan bir nebze uzaklaşarak hem eğitim alma, hem dinlenme fırsatı buldular.

Zorlu çalışma koşullarında sahip olan sağlık çalışanlarının motivasyonunu arttırmak, sürekli gelişme ve eğitimlerine katkı sağlamaktı. Bu yıl ilki düzenlenen kamp Esencan Hastanesinin tüm çalışanlarını her yönüyle mutlu etmeyi başardı.

Özkan, İletişim insanın nefes aldığı her süreçte vardır

Esencan Hastanesi Genel Müdürü Opr. Dr. Atakan Özkan bu konuyla ilgili şunları söyledi; İletişim insanın nefes aldığı her yerde ve her zaman bulunmaktadır. Doğumdan sonra bebeğin etrafını fark etmesiyle iletişim başlar ve ölene kadar devam eder. İnsanın hayatta kalabilmesi için kendini sözlü veya sözsüz olarak ifade etmesi mutlaktır ve en temel gereksinimlerinden birisidir. Yaşadığımız çağda iletişim her zamankinden daha büyük bir öneme sahiptir. Bunun nedeni, bugün bir güç kaynağı olan bilgi iletiminin temel aracının iletişimden kaynaklanmasıdır. Sağlık çalışanları ve hastalar arasındaki iletişim birçok faktörün etkisi altındadır. Bu iletişimin özelliğini belirleyen, bazen sağlık çalışanlarının özelliklerinden olabildiği gibi bazen de hastaların özelliklerinden etkilenmektedir. Sağlık sisteminin pek çok çıktısı sağlık çalışanları-hasta iletişiminin niteliğinden yakından etkilenmektedir. Hekim ve hemşire tatmini, hasta memnuniyeti, kalite ve sağlık sektörünün gelişmesi açısından önemlidir. Bu çalışmada, hastalar ile sağlık çalışanları özellikle doktor ve hemşire kapsamındaki iletişim ele alınmaktadır. Ayrıca bu çalışmanın amacı, sağlık çalışanları ile hastalar arasındaki iletişim sorunlarının belirlenmesi ve çözüm yolu için önerilerde bulunmaktır. Bu amaç doğrultusunda bizler kurum olarak eğitimlerimizi aralıksız olarak sürdürmekteyiz. Bunu da hastalarımızın geri dönüşümleriyle alıyoruz dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.