HABERİMİZ SES GETİRDİ, İSKİ HAREKETE GEÇTİ

Silivri Fevzi Çakmak caddesinde bulunan Kilimoğlu apartmanının bodrum katını lağım suları basmasının ardından İSKİ görevlilerinden yardım isteyen apartman sakinlerinin taleplerine 15 gün duyarsız kalan İSKİ yetkilileri, haberimizin ardından harekete geçti

 HABERİMİZ SES GETİRDİ, İSKİ HAREKETE GEÇTİ

. Haberdar gazetesinden yardım isteyen Kilimoğlu apartman sakinlerinin şikâyetleri üzerine gazetemizde yayımlanan, “ İSKİ’nin bulamadığı rögar kapağını vatandaş nasıl bulsun” haberinin ardından Silivri İSKİ Müdürü Faruk Dikmen konuyla bizzat ilgilenerek, sorunun çözülmesi talimatını verdi.  

DİKMEN TALİMAT VERDİ, SORUN ÇÖZÜLDÜ

Kilimoğlu apartmanının bodrum katında ki lağım sularının temizlenmesi talimatını veren İSKİ Müdürü Faruk Dikmen; “ Ne demek belediye ilgilensin, biz boruyu  ve rögar kapağını bulamıyoruz siz bulun? Derhal gidip Kilimoğlu apartmanındaki sorunu çözüyorsunuz” diyerek personeline talimat verdi. İSKİ Müdürü Faruk Dikmen konuyla ilgili ayrıca Gazetemiz Silivri Temsilcisi Fatma Sarıbıyk’ı da bizzat arayarak sorunun çözüldüğü bilgisini verdi.

APARTMAN SAKİNLERİ TEŞEKKÜR ETTİ

Haberimizin ardından harekete geçen İSKİ Müdürü Faruk Dikmen, kısa sürede Kilimoğlu apartmanında ki sorunun çözdürdü. Apartmandan lağım sularının çekildiğini gören Kilimoğlu apartman sakinleri, Haberdar Gazetesine ve İSKİ Müdürü Faruk Dikmen’e teşekkür ederek; “ 15 gündür lağım suyu ve lağım kokusu yüzünden çok mağdurduk. Nihayet gazete aracılığıyla sesimizi duyurduk ve İSKİ yetkilileri ’de sorunu çözdü. İSKİ Müdürü Faruk Dikmen beye sesimizi duyup duyarlı davrandığı için teşekkür ediyoruz” dediler.

HABER/ FATMA SARIBIYIK 

Güncelleme Tarihi: 23 Aralık 2012, 18:26
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER